Wednesday, January 05, 2011

Si Gojes!


Nama dia Raina. Dia suka karaoke. Dia lah kenalkan saya dengan takoyaki. 

Dulu masa kami tinggal serumah, kami selalu karaoke bersama sehingga jam 2 pagi walaupun esoknya kerja. Tiring tapi itulah cara kami reduce stress. 

I miss spending time with her. Masa last jumpa dia, saya peluk dia kuat-kuat dan menangis. Sedih mahu berpisah. Banyak kami share. She's a good listener tau. Saya suka bila dia datang lepak di bilik saya. Borak-borak, baca novel. 

Saya suka mak dia jugak. Haha. Very motherly. 

Masa dia sakit kat office tak lama dulu, hilang punca saya dibuatnya. Susah nak terima berita sedih tu. 

She's a strong person. So strong. Antara teman-teman saya yang terkuat hatinya. Jadi bila saya down, dia antara sumber motivasi dan inspirasi saya. Jika dibandingkan dengan masalah saya, berat lagi apa yang telah dia tempuhi.

Percayalah.

Dia ni baik tau. Understanding. Eventhough temper sikit tapi saya lagi temper meletup-letup la kalau nak dibandingkan dengan dia. 

Tolong ngorat dia secepat mungkin k? Tak rugi punya. Hehehee. Pandai pakai tudung lilit-lilit lak tu. 


Kak Raina,

Saya rindu kat akak tau. Tapi malas sebut selalu sebab ia berpotensi untuk menggenangkan air mata.

Kalau jumpa, nak peluk kuat-kuat tau. 

Doa lah ada rezeki kita berjumpa segera. :)


Akak,

Selamat hari lahir. Mungkin akak rasa harijadi kali ini kurang best untuk certain aspek, but apa kata kita fikir yang indah-indah je? Yang Tuhan pernah Beri pada akak? =)

Saya sayang akak tau. Banyak. Ingat tu.

Take care, sis. Doa yang baik-baik hanya untuk mu. InsyaAllah.

Seseorang share ini dengan saya. Saya mahu share dengan akak juga.





6 comments:

Sang Hidup di Dunia said...

ahhh.. i pulak sebak baca.. huhuhu :(

@yU said...

ahaks. saye juga sebak menulisnye.

*hugssss*

Anonymous said...

ahhh... i laike entry ni. best!!!

happy birthday kakak yang adorable ^^

cik melal

@yU said...

hehe. tenkiu melal!

muaks!

Temi said...

uhuk..nangis!

thank you so much!

@yU said...

*hugsssss*